KWIZ

Bureau voor onderzoek en informatiemanagement in het sociale domein.

De kern van ons werk is om beschikbare data zo te verwerken dat het informatie wordt. KWIZ analyseert en structureert deze informatie voor beleid, werkprocessen, dashboards en monitoren. Onze klanten zijn gemeenten, rekenkamers, zorginstellingen en maatschappelijke organisaties. We werken sinds 1998 met een enthousiast team van zo’n 20 medewerkers: onderzoekers met diverse achtergronden, dataspecialisten, data-analisten en consultants.

Ons productenassortiment dekt het hele domein van werk, inkomen, schuldhulpverlening, zorg, welzijn en jeugd af. Middels diverse methoden en technieken brengen we het gebruik van en de vraag naar voorzieningen in kaart. We evalueren beleid, prognosticeren het gebruik en de kostenontwikkeling van voorzieningen en verrichten Cliëntervaringsonderzoeken. We bouwen dashboards ten behoeve van managementinformatie, monitoring en regievoering in het sociale domein. Door te werken met onze tool voor het pseudonimiseren van persoonsgegevens kunnen we geheel privacyproof bestanden vanuit interne en externe bronnen aan elkaar koppelen. Uiteraard zijn we ISO 27001 (Informatiebeveiliging) gecertificeerd. Ook detacheren we onze data-analisten bij het bouwen en verrijken van dashboards op locatie van de opdrachtgever.

Graag nodigen we u uit om onze partnerpagina regelmatig te bezoeken. Heeft u vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

KWIZ
  • Stavangerweg 23-5
  • 9723 JC Groningen

Meer weten?

Wil je verder in gesprek over onze mogelijkheden of heb je vragen?
Neem dan contact op met Bert van Putten of bel: 
06-12322281

We maken graag een afspraak om uw vragen te beantwoorden en voorbeelden te geven van onze mogelijkheden.

Op de hoogte blijven?

Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief met de meest recente ontwikkelingen en diensten van KWIZ. Aanmelden.