digitaal / Partnerbijdrage

Gemeente Noordoostpolder in productie met zaaksysteem Centric

Het Centric Zaaksysteem: klantcontactmanagement, een midoffice en uitgebreide managementinformatie

31 december 2013

Na een korte implementatieperiode van drie maanden heeft de gemeente Noordoostpolder het zaaksysteem van Centric in gebruik genomen.

Na de zomer 2013 gaf de gemeente Noordoostpolder opdracht voor de levering en implementatie van het Centric zaaksysteem. Amper drie maanden na de start van de implementatie in september is de gemeente in productie met het Centric zaaksysteem, dat onder meer voorziet in klantcontactmanagement, een midoffice en uitgebreide managementinformatie.

 

Co-creatietraject

Samen met Noordoostpolder is een co-creatietraject gestart voor de ontwikkeling van een app voor het mobiel afhandelen van zaken. De verwachting is dat Noordoostpolder de app begin 2014 gaat gebruiken.

Na deze voorspoedige start vervolgen de gemeente Noordoostpolder en Centric de samenwerking met de aansluiting op MijnOverheid en de uitbreiding van het aanbod van digitale producten voor burgers en bedrijven.

Het zaaksysteem is een belangrijke component in het hart van de gemeentelijke organisatie. Juist de combinatie met andere systemen maakt de informatievoorziening van gemeenten efficiënt en compleet. Daarom zijn koppelingen met de gespecialiseerde afhandelapplicaties van Centric zelf en ook derde partijen beschikbaar, waarmee ketens zoveel mogelijk automatisch worden gesloten.

Meer informatie?

Wilt u meer weten over de voordelen van zaakgericht werken met het Centric zaaksysteem voor uw organisatie? Neem dan contact op met onze binnendienst.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.