digitaal / Partnerbijdrage

Jaarverslag Centric 2011: Samen vooruit

Centric heeft het jaar 2011 positief afgesloten. De omzet nam licht toe tot 529 miljoen euro, de winst bedroeg 20 miljoen euro. In ons jaarverslag doen wij uitgebreid verslag van de trends en ontwikkelingen binnen de verschillende domeinen waar Centric actief is en hoe wij hierop inspelen. Het betreft de voor Centric strategische branches, maar ook onze activiteiten op bijvoorbeeld het gebied van infrastructuur en HR & Payroll.

12 juli 2012

Centric heeft in 2011 een nieuw fundament gelegd voor de toekomst. Om succesvol te kunnen zijn, moeten organisaties snel in kunnen spelen op ontwikkelingen in de markt. Ook Centric houdt haar organisatie voortdurend tegen het licht. In 2011 hebben we ervoor gekozen een aantal onderdelen met elkaar te integreren om een sterkere uitgangspositie te realiseren en onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Daarnaast hebben we onze bestaande activiteiten versterkt, onder meer op het gebied van HR & Payroll Solutions door de overname van de SAP HCM-activiteiten van Magma IT Solutions.

Download het jaarverslag van Centric over 2011
Download het publieksverslag van Centric over 2011
 of vraag een gedrukt exemplaar aan.

AfbeeldingVraag het publieksverslag aan

In ons publieksverslag ‘Samen vooruit’ maakt u kennis met een aantal van onze medewerkers uit binnen- en buitenland. Zij vertellen over wat Centric volgens hen bijzonder maakt. Uiteraard leest u in het directieverslag over de keuzes die wij hebben gemaakt in 2011. Het was een jaar waarin wij wederom belangrijke stappen hebben gezet om te zorgen dat onze klanten ook in de toekomst blijvend succesvol kunnen ondernemen.

U kunt dit verslag online bekijken of in een gedrukte versie bij ons aanvragen. Het uitgebreide jaarverslag is enkel online te downloaden.

Oudere jaarverslagen

Mocht u interesse hebben in de resultaten van Centric in de voorgaande jaren, dan kunt u terecht in ons archief . Daar vindt u onze jaarverslagen van de afgelopen drie jaar.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.