Herpositionering en nieuwe uitstraling Centric
Herpositionering en nieuwe uitstraling Centric
Vanaf nu herkent u Centric aan een nieuwe uitstraling en een nieuw logo. Daarmee benadrukken we onze internationale groeiambitie én de herpositionering van onze diensten in vier hoofdactiviteiten.
Gerard Sanderink, oprichter en eigenaar van Centric, legde ruim twintig jaar geleden de basis voor onze organisatie. In de jaren die volgden, is er veel veranderd. We zijn van oorsprong een Nederlandse IT-dienstverlener en zijn inmiddels uitgegroeid tot een internationale onderneming waar ruim 5.000 medewerkers werken aan een uitgebreid dienstenportfolio van Software Solutions, IT Outsourcing, Staffing Services en Business Process Outsourcing.
Ook voor internationaal actieve klanten zijn we graag een herkenbare, lokale partner met een helder en eenduidig aanbod. We introduceren daarom onze volledig vernieuwde huisstijl, met een uitstraling die past bij onze bredere internationale positionering.
Leidend in die nieuwe positionering is onze bedrijfscultuur. Want ondanks de groei van de organisatie en de grote diversiteit aan activiteiten, zijn we al die jaren dicht bij onszelf gebleven. Die trouw aan onszelf, volgens velen onze onderscheidende kracht, is verankerd in een cultuur die ons bindt en ons maakt tot wie we zijn: een organisatie met nuchtere medewerkers die zich betrokken voelen bij hun werk en bij hun opdrachtgevers.
De samenwerking tussen onze professionals, klanten en partners resulteert in innovatieve, pragmatische oplossingen die bijdragen aan verantwoorde groei van de organisatie en aan stabiliteit voor klanten en medewerkers. Onze nieuwe pay-off verwoordt de kern van onze belofte zo: connect. engage. succeed.
Omdat beeld zoveel meer zegt dan woorden, nemen we u via deze film graag mee in het verhaal achter het nieuwe Centric.
Met vriendelijke groet,
Directie Centric
Karim Henkens
Hans Schrijver
Frank van Gemert
Plaats als eerste een reactie
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.