eDiensten Burgerzaken drempelvrij
eDiensten Burgerzaken drempelvrij. Veel websites van gemeenten zijn slecht toegankelijk voor bezoekers met een beperking. Hoe zit dat met de eDiensten Burgerzaken van Centric?
Deze week in het nieuws: veel websites van gemeenten zijn slecht toegankelijk voor bezoekers met een beperking. Hoe zit dat met de eDiensten Burgerzaken van Centric?
Het waarmerk Drempelvrij geeft u de garantie dat de eDiensten toegankelijk zijn voor iedereen. Dus ook voor blinden, slechtzienden, kleurenblinden of mensen met een motorische beperking. Ze zijn bijvoorbeeld uitgerust met de mogelijkheid om het contrast aan te passen of de mogelijkheid om teksten voor te lezen. Daarnaast garandeert het waarmerk dat uw inwoners de eDiensten op alle platformen en apparaten kunnen gebruiken.
Contact
Sandra Post, Productmanager+ 31 6 20 43 70 11 / sandra.post@centric.eu
Plaats als eerste een reactie
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.