bestuur en organisatie / Partnerbijdrage

Kwaliteit en efficiency in de Wmo-dienstverlening

Gemeenten hebben de afgelopen jaren met betrekking tot de Wmo veel bereikt. Deze dienstverlening vindt veelal plaats vanuit een Wmo-loket, waarbij op basis van eigen beleid is gekozen voor een bepaalde vormgeving.

05 september 2011

De afgelopen jaren is veel ervaring opgedaan met de bevordering van de klantgerichtheid. Tevens staat er in de nabije toekomst een aantal veranderingen op stapel, waarbij bezuinigingen een belangrijke rol spelen. Reden genoeg om te investeren in de kwaliteit en de efficiency van het Wmo-loket.

 

De cursus ‘Kwaliteit en efficiency in de Wmo-dienstverlening' zet actuele inzichten en cruciale vaardigheden op een rij. Daarmee kunnen beleidsmedewerkers, teamcooridnatoren en managers de dienstverlening van het Wmo-loket verstevigen en optimaliseren. Zij kunnen ‘de Kanteling’ implementeren in hun organisatie en werkprocessen binnen het Wmo-loket optimatliseren.

 

Het volledige programma van deze cursus kunt u vinden op onze website.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.