bestuur en organisatie / Partnerbijdrage

Alles over klantgericht werken in glossy magazine KLGR

Meer dan ooit speelt klantgericht werken een belangrijke rol in de dienstverlening van overheidsorganisaties. Tal van programma’s, initiatieven en nieuwe communicatiemiddelen is erop gericht de klantgerichtheid te stimuleren. Denk bijvoorbeeld aan het instellen van een Klant Contact Centrum (KCC), Antwoord© en Social Media. Wat betekent dit voor u en uw organisatie? Op deze vraag krijgt u een antwoord in onze glossy magazine KLGR.

17 oktober 2011

In KLGR draait alles om klantgericht werken: van dienstverleningsconcepten tot klantgericht telefoneren. U leest over het inrichten van uw organisatie, de verschillende fasen van  Antwoord©, benchmarking en leiderschap. Maar ook over het omgaan met klachten, emoties en agressie. En over communicatieve vaardigheden en de inzet van de verschillende communicatiekanalen. Kent u de 10 gouden regels voor een optimale klanttevredenheid? En hoe klantgericht bent u zelf eigenlijk? U leest het in het 144 pagina's dikke magazine KLGR.

U kunt het magazine online bestellen.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.