Nieuwe naam voor Plangroep, Zorg Lokaal en haar bewindvoerders: Verder
Financiële zorgverlener zet in op vooruitgang, groei en ondersteuning.
Plangroep, Zorg Lokaal en haar bewindvoerders gaan verder onder de naam Verder. Een belangrijke stap die past bij het centraal zetten van cliënten in onze dienstverlening. Verder is er voor iedereen die grip wil krijgen op zijn financiën, te maken heeft met schulden, of een zorgvraag heeft die via de gemeente moet worden opgelost en betaald. Door het bieden van een vernieuwende en transparante aanpak blijft er meer tijd over om aandacht te geven aan mensen die dat het hardste nodig hebben.
Dit is een grote stap voorwaarts in de dienstverlening aan cliënten die gebruik maken van schuldhulpverlening, budgetbeheer of beschermingsbewind. Innovaties als het in 2021 gelanceerde én award winnende clientvolgsysteem Flow zorgen voor efficiëntere en geautomatiseerde werkstromen. Daarnaast hebben cliënten via de mobiele app MijnDossier altijd en overal inzage in hun financiële situatie en geeft het real time inzicht in hun schulden, betalingen, inkomsten en uitgaven.
Verder is dé partner voor gemeenten bij het efficiënt en effectief inrichten van de administratieve processen rondom het bieden van de juiste zorg aan inwoners. Dit doen zij door de vraag van de client en het budget zo snel mogelijk bij de juiste zorgaanbieder terecht te laten komen. Met behulp van dashboarding kan de juiste stuur en management informatie worden gegeven en kan de beste zorg worden ingekocht.
De keuze voor de naam Verder weerspiegelt vooruitgang, groei en het bieden van uitgebreide ondersteuning aan onze cliënten. Met onze gedeelde kernwaarden van kwaliteit, betrouwbaarheid, betrokkenheid, klantgerichtheid en transparantie blijven we ons richten op het leveren van hoogwaardige dienstverlening en het vervullen van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op het gebied van financiële zorgverlening.
Directeur Verder, Albert Nijholt: "Verder helpt mensen direct of indirect door te ontzorgen. Samen kunnen wij ons nog beter richten op het leveren van hoogwaardige dienstverlening en daarmee een positieve impact maken op het leven van onze cliënten en de gemeenten waarin we actief zijn. Wij streven ernaar om in de toekomst nog meer mensen zelf de regie over hun zorg en financiën te geven . Wij willen een plek zijn waar mensen eenvoudig hun behoeften kunnen uiten en van daaruit de juiste ondersteuning ont vangen, zonder de complexiteit van het zoeken naar de juiste weg.”
Meer informatie
Verder is expert in het organiseren van de administratieve processen rond Wmo en jeugdhulp. We zorgen ervoor dat gemeenten minder fouten maken en efficiënter werken. Dit doen we op locatie of op afstand met onze eigen ontwikkelde applicatie. Meer weten? Neem contact met ons op.
Plaats als eerste een reactie
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.