Nieuwe drank- en horecawet in de praktijk
Hoe ziet integraal horecabeleid er in de praktijk uit? Met welke veranderingen heeft u als gemeente te maken met de invoering van de nieuwe Drank- en Horecawet in januari 2013?
“Gemeenten zijn nog onvoldoende voorbereid op de taken die op ze afkomen met de nieuwe Drank- en Horecawet”, kopte Binnenlands Bestuur enkele maanden geleden. Veel gemeenten hebben geen idee wat ze vanaf januari moeten gaan doen (…). De schrik zit er dan ook aardig in! Heeft u al nagedacht over het beleid van úw gemeente en hoe u dit vertaalt in een verordening?
Concrete vertaalslag naar uw werkpraktijk
Hoe ziet integraal horecabeleid er in de praktijk uit? Met welke veranderingen heeft u als gemeente te maken met de invoering van de nieuwe Drank- en Horecawet in januari 2013? Met name op het gebied van toezicht en handhaving krijgt de gemeente straks een nieuwe verantwoordelijkheid met betrekking tot de drank- en horecawetgeving die voorheen bij de Voedsel- en Warenautoriteit lag.
Wilt u op de hoogte zijn en blijven van de veranderingen waarmee u als gemeente te maken krijgt met de invoering van de nieuwe Drank- en Horecawet in januari 2013? Lees dan verder op onze site.
Reacties: 1
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.