Alle whitepapers

‘We worden gepamperd en ontzorgd’

Stel, je bent een kleine gemeente ten noorden van Amsterdam. Er zitten drie decentralisaties aan te komen en een grotere buurgemeente die het technisch en functioneel beheer van je WIZ-applicatie doet, besluit daarmee te stoppen. Het gebeurde de gemeenten Waterland en Landsmeer, samen ongeveer 27.000 inwoners sterk. Hoe ga je als kleine gemeente slim om met een steeds groter en ingewikkelder wordend takenpakket? En waarom kozen zij voor Centric?

Inhoudsopgave

Wat hebben de gemeenten Waterland en Landsmeer eigenlijk met elkaar gemeen, behalve het feit dat ze aan elkaar grenzen?

 

Toen moest er dus vrij snel geschakeld worden.

 

Welke werkzaamheden hebben jullie precies uitbesteed?

 

Wat ervaren jullie als grootste voordeel van het uitbesteden van werk aan Centric?

 

Bovenop het uitbestedingstraject kregen jullie - net als alle gemeenten - ook nog drie decentralisaties voor jullie kiezen. Hoe zijn jullie daar mee omgegaan?

 

Het technisch en functioneel beheer van GWS4all is nu in handen van Centric. Wat merken jullie daarvan?

Whitepaper aanvragen

Aanhef