In deze whitepaper wordt een op rendement gerichte benadering besproken om de dienstverlening aan de burger in de publieke sector te transformeren. Het EMC-model voor ‘connected government’ wordt uiteengezet, waarbij wordt toegelicht hoe dit model de genoemde transformatie kan vereenvoudigen. Daarnaast wordt ingegaan op de belangrijkste technologieën die vereist zijn om de dienstverlening te verbeteren en de benodigde tijd en kosten te beperken, en tegelijkertijd de productiviteit en transparantie te verbeteren.
Inhoudsopgave
Beknopte samenvatting- Doelgroep
Connected government: vergeet business as usual
- Connected government in actie
Zakelijke argumenten voor connected government
Connected government in de praktijk
- Fase 0: Overal informative
- Fase 1: vastleggen, opslaan, raadplegen
- Fase 2: processen automatiseren en beheren
- Fase 3: overheid toegankelijker maken voor de burger
Information governance
De toekomst van connected government: gedeelde diensten
EMC: voor een intelligente connected government-infrastructuur
Conclusie
- EMC werkt samen met branche-experts om de transformatie van de publieke sector te vereenvoudigen